אנו מבינים שלפעמים דברים לא מסתדרים כמתוכנן. מאחר שמרבית המוצרים שלנו כוללים מזון לחיות, מוצרים מתכלים או פריטים הקשורים לבריאות, אין באפשרותנו להציע מדיניות החזרה כללית. עם זאת, אנו נשקול בקשות להחזר במקרים פרטניים ובהתאם לתנאים הבאים:
זכאות להחזרה
• רק מוצרים שלא נפתחו, לא נעשה בהם שימוש, ונמצאים באריזתם המקורית ייחשבו כזכאים להחזרה.
• הבקשה חייבת להתבצע תוך 7 ימים מקבלת ההזמנה.
• יש להחזיר את המוצר פיזית לכתובת שנמסור — עלות המשלוח חזרה חלה על הלקוח.
פריטים שאינם ניתנים להחזרה
• מוצרים שנפתחו, נעשה בהם שימוש, או אינם באריזתם המקורית אינם זכאים להחזרה.
• לא ניתן להחזיר מוצרים שנרכשו בטעות אלא אם לא נפתחו כלל.
עלויות משלוח
דמי המשלוח אינם ניתנים להחזר, גם כאשר המוצר מוחזר.
איך מבקשים החזרה?
על מנת להגיש בקשת החזרה, נא לפנות אלינו דרך עמוד יצירת הקשר עם מספר ההזמנה ופירוט הבעיה. אם הבקשה תאושר, נשלח הוראות החזרה.
אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב להחזרים שאינם עומדים בקריטריונים המפורטים לעיל.